Lider Obiektu

Stanowisko: Lider Obiektu



Zakres obowiązków:

  • koordynowanie i nadzór pracy wykonywanej przez podległy personel techniczny
  • efektywne motywowanie podległego personelu w realizacji powierzonych im zadań
  • bieżąca współpraca z Kierownikiem Technicznym Obiektu
  • współpraca z Zarządcą Obiektu ze strony Klienta oraz firmami zewnętrznymi (serwisy zewnętrzne, podwykonawcy)
  • nadzór nad konserwacją systemów, urządzeń i instalacji technicznych, mającą na celu utrzymanie ciągłości ich pracy oraz przedłużenie ich żywotności
  • obsługa stacji BMS
  • usuwanie bieżących usterek, pojawiających się w instalacjach technicznych
  • samodzielne wykonywanie lub delegowanie podległemu zespołowi technicznemu zadań zlecanych bezpośrednio przez Klienta i jego pracowników
  • realizacja zakupów dla Klienta i prowadzenie rozliczeń prac realizowanych na obiekcie oraz firm podwykonawczych (faktury, polecenia, obieg dokumentów)
  • prowadzenie harmonogramów przeglądów urządzeń i instalacji, dotrzymywanie terminów i prowadzenie dokumentacji
  • realizacja zadań zleconych przez Klienta
  • sporządzanie miesięcznych harmonogramów pracy podległego personelu technicznego
  • monitorowanie poprawności i kompletności wpisów na liście obecności
  • pozostawanie w dyspozycyjności Pracodawcy i Klienta na wypadek zaistnienia awarii na obiekcie


Wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne (preferowany profil  - elektryczne, sanitarne, HVAC lub automatyka)
  • doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków, obsłudze instalacji elektrycznych i urządzeń sanitarnych, HVAC, systemów BMS
  • doświadczenie w organizacji pracy pracowników technicznych;
  • uprawnienia SEP min. „E” do 1 kV (mile widziane 20kV) grupa II w zakresie „E”
  • efektywna organizacja czasu i pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność
  • mile widziane doświadczenie w pracy na obiekcie przemysłowym, biurowym lub logistycznym



Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • nowoczesne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • pakiet socjalny
  • możliwość rozwoju zawodowego w firmie poszerzającej swoje usługi
  • przyjazne środowisko pracy: profesjonalne podejście do zadań, otwartość i zrozumienie dla Pracownika
  • umowa o pracę

ARS SYSTEM FM Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Wolbromska 17 53-148 Wrocław

tel. +48 500 111 488 | +48 71 306 73 73 | biuro@ars-system.pl

footer certificates

Posiadamy akredytowany certyfikat ISO 9001:2015. Numer certyfikatu 1484/2019.

Lider Obiektu - ARS System - Facility Management - Kompleksowa obsługa nieruchomości
Copy of Skontaktuj się z nami

Aplikuj teraz

Wybierz pliki
Size limit for each file is 5.00 MB